Ezzel a különleges gyógyító meditációval kapcsolatban szeretnénk megosztani veletek néhány fontos elméleti információt, hogy még hatékonyabban tudjatok vele dolgozni.

Ez a CD a 2016-os évben született, amely a Csillagnemzetségek – Lélekcsaládok című könyvünk tanításaiból megismert Niomé szellemi irányítása alatt állt, amely amúgy egy igen nehéz évnek mondható, hiszen még intenzívebben jelentkezhettek az elcsúszott „ízeltlábúak” tudatmanipulációs hatásai egy általuk mélyen áthatott technokulturális társadalom részeként.

Érdekes módon, ebben az évben számos nagyon értékes tanítást és gyógyító eljárást kaptunk Niomé inspirációja által, amelyekből megszülethetett a „A személyes és planetáris Anti-háló működtetésének rítusa Niomé erejével”, az „Ízületi fájdalmak kezelése Niomé erejével”, „A félelmek, fájdalmak és függőségek legyőzése Niomé erejével”, sőt a „A test védelmi rendszerének finom áthangolása és harmonizálása” című CD-nk is, amely elsősorban autoimmun és allergiás betegségek esetén lehet kiegészítő terápiás segítség.

Ebbe a sorba illeszkedik bele az Érzékszervi gyógyítás meditációja, amelynek első pillére a Látás gyógyításának gyakorlata volt, most pedig megszületett a Hallás gyógyításának meditációs útja is.

A CD belső borítóján is szerepel egy kis ábra, amely megjeleníti az emberi hallószerv szerkezetét, hogy egy kicsit könnyebb legyen elképzelni e csodálatos érzékszervünk felépítését és működését.

Nem szeretnénk nagyon megterhelni benneteket az anatómiai részletekkel, de azért mégis érdemes tudnunk egy kicsit többet arról a varázslatos Isteni alkotásról, ami által képesek lehetünk a hallásra. Egy kicsit leegyszerűsítve a dolgot, elmondhatjuk, hogy a hallás szervrendszere a fül, mely három részből, a külső-, a közép- és a belső fülből áll. A dobhártya középfül felé domborodó belső felületéhez kapcsolódik az első hallócsont, a kalapács, ehhez pedig az üllő, majd a kengyel ízesül. E három apró csont emelőként továbbítja a rezgést a belső fül ovális ablakára. A középfülbe nyílik a fülkürt, amely lehetővé teszi a garaton át a nyomáskiegyenlítést a dobhártya két oldala között.

A koponya halántékcsontjának belsejében találjuk a belső fül üregét. Itt helyezkedik el a csontos labirintus, melyet a hallószerv elöl elhelyezkedő csigája és a hátrafelé álló helyzetérzékelő szerv, három félkörös ívjárata alkot, melyeket egy speciális összetételű folyadék – az endolympha ­– tölt ki. A hanghullámok impulzusai frekvenciájuktól függően (az ember hallástartománya 20–20000 Hz között van) a csigában más-más ponton hozzák ingerületbe a speciális receptorokat (szőrsejteket). Ez az ingerület terjed tovább kétnyúlványú idegsejteken keresztül, amelyek kialakítják mindkét oldalon a hallóideget (VIII. agyideg a hallás és egyensúlyérzékelő ideg), amelyek a nyúltagyba futnak, ott részben kereszteződnek, majd a középagyon keresztül a talamuszba jutnak, ahonnan azután a halántéklebenyben található hallómezőhöz futnak a hallásélmény impulzusai, hogy ott értelmezhető információvá váljanak.

A HALLÓSZERV SZERKEZETE

A HALLÓ ÉS EGYENSÚLYOZÓ IDEG LEFUTÁSA

A HALLÓKÖZPONT ELHELYEZKEDÉSE

Eddig tehát a kis anatómiai lecke…

Ha belegondolunk, a nap 15-16 órájában folyamatosan működik a hallószervünk. Átengedi magán a felfogott hangokat, zenei impulzusokat, a legkülönfélébb zajhatásokat, értelmezi a sokszínű emberi kommunikációt, miközben óriási terhelésnek van kitéve.

Közben természetesen van egy csomó olyan hangzás és hangimpulzus a hallásérzés teljes felfogott frekvenciasávjában, amely számunkra nem fontos, amelyet az agy érzékel ugyan, de az nem válik feltétlenül emlékké, nem hagy nyomot bennünk, csupán áthalad a hallószervünk bonyolult rendszerén és az idegrendszerünkön.

Ugyanakkor nagyon fontos tudni, hogy ha ér bennünket közben egy nagy érzelmi megrázkódtatás, ha valami szörnyű dolgot kell megtapasztalnunk, akkor azt lehet mondani, hogy azzal a látvánnyal és hanghatással nagyon erős érzelmi töltés társul, és abban a pillanatban az érintett emléknyom rögzül! Túl erőssé, intenzívvé válik és eléri azt az ingerküszöböt, amit már feljegyez az agy, s amit megtart a hosszú távú memóriában.

Az ingerületáramlás tehát folyamatosan zajlik a felvázolt csatornán keresztül, a hangérzet kialakul a primer hallómezőben, de látszólag ennél többnek nem is kell történnie egy békés, semleges pillanatban.

Ugyanakkor, ahogy érzelmi töltés társul, és minél magasabb fokozatú érzelmi töltés társul, akár pozitív, akár negatív irányban az adott átéléshez, annál inkább a hallás funkciója összekapcsolódik egy ennél elképzelhetetlenül komplexebb folyamattal, melynek nyomán az agyunk emlékmozaikokat rögzít és gyűjt bennünk. Ez akkor is megvalósul, ha hosszú időn keresztül magas fokú stressz megterhelése alatt állunk. Ki ne tapasztalta volna már meg, hogy ha nagyon ideges és feszült, akkor szinte hiperérzékennyé válik az ingerekre, és sokkal kevésbé tolerálja a zavaró hatásokat, különösen nehezen viseli a zajokat, hangos beszédet, feltekert hangerőn szóló zenét vagy TV adást. Mert olyankor, minden mélyebb nyomot hagy bennünk.

Niomé ugyanakkor azt a nagyon érdekes folyamatot is megmutatta, hogy nem csupán az agy zseniálisan összetett komputere rögzíti magában az emlékmozaikokat, amikhez tehát intenzívebb érzelem társul, hanem az egyes érzékszervi mezők mögött, fölött a koponyán kívül, az auránkban is vannak speciális érző mezők, ahol feltorlódnak és energetikai csomagokként rögzülnek ezek az emlékek. Ez jelen esetben az ún. audio emlékbank a morfogenetikus mezőnkben a halántéktáj területén.

A Csillagnemzetségek könyvben részletezett ún. Életfilmek nagymértékben merítenek ezekből az energetikai csomagokból, amik mint kis komplex energiamezők fűződnek bele az Életfilmünk adatbázisába, amikben szerepelnek a rögzített tér-idő lenyomatok képei, a hozzájuk kapcsolódó érzelem-, és gondolathullámok, az adott verbális kommunikáció tartalma, sőt valamennyi percepciós csatornánkon keresztül rögzített élményanyag is társul mindehhez a tényleges történések torzítatlan képsorai mellett.

Nagyon fontos volt megtudni azt is, hogy ha túlságosan telítetté válik egy-egy ilyen érzékelő mezőnk, vagy egy annyira traumatikus, akár hosszú időn keresztül fennmaradó megterhelő vagy irritáló helyzettel találkozunk, illetve ha egy krónikus stresszhelyzet nyomása alatt állunk, akkor a morfogenetikus mező törvényének értelmében, egy idő után az audio emlékbank terheltsége elkezd visszahatni az idegrendszerünkre és a hallás érzékszervére is, különböző fizikai betegségeket és működészavarokat kiváltva.

Egy ponton kimerülhet az idegrendszer, idegösszeomlás következhet be, krónikus fáradtság szindróma jelentkezhet, és rendszerint mindez visszahat az érzékszerveinkre is, vagyis úgy védekezik a szervezetünk, hogy elkezdi eltompítani, beszűkíteni az érzékszerveink működését.

Tehát a hallás esetében a fokozott terheltség elkezd visszahatni elsőként a hallómezőre, ami fejfájást, szédülést, ingerültséget, idegességet és koncentrációs zavarokat okozhat. Majd elkezdhet visszahatni a hallóidegre, amelyen megjelenhetnek meszesedések, mely hallásromlást, fülzúgást, fülcsengést válthat ki. Ezek a tünetek egyre komolyabb méreteket ölthetnek, akár hallásvesztést okozhatnak, illetve a hallószervünk energetikai és érzelmi megterhelése gyakran társul az egyensúlyérzékelő szervünk zavarával is. Ez pedig súlyos szédülési rohamokat válthat ki, melynek hátterében a három félkörös ívjárat endolymphájában keringő kis otolith kristályok állnak, melyek bizonyos pozíciókban ingerlik az ott lévő szőrsejtek érzékelő receptorait. Illetve kialakulhat a kínzó szédüléssel járó ún. Meniére-betegség is.

Lehetnek természetesen fiziológiás, anatómiai és orvosi okai is mindennek, de a mi holisztikus szemléletünk szerint mindig jelen van egy energetikai és érzelmi ok-okozati összefüggés is, amely védtelenné tesz bennünket, s amelyet nagyon fontos lenne feltárni és feloldani a gyógyulás érdekében.

A jelen meditációval éppen ebben szeretnénk segítséget nyújtani!

Szeretnénk még azt is kiemelni, hogy soha egyetlen korban a Földön, még Atlantisz idején sem álltak ekkora terhelés alatt az érzékszerveink.

Ugyanis épp az „ízeltlábú rendszerek” miatt a vizuális ingerek a legdominánsabbak, amiket párosítanak különböző halláskárosító ingerekkel. Tehát a látás- és a hallásfunkciónk van a leginkább megterhelve ma.

A TV- és mozi csatornákon keresztül, a tableteken, okos telefonokon át, az internethálózaton, a számítógépeken, videó játékokon keresztül megállás nélkül olyan speciális alacsony rezgésű frekvenciák, olyan energetikai terhelés, és olyan túlhevített vizuális képsorok és hanghatások vetülnek be az agyba, amihez még a látó- és hallómezőnknek is hozzá kellett tágulnia, de egy hasonlattal élve, olyan mintha szüntelenül vibráló, irritáló UV színek sugarai cikáznának a látómezőnk felszínén, és ezzel párhuzamosan szinte folytonos zajhatásnak van kitéve a fülünk és a hallómezőnk is. S ezáltal egy folyamatosan túlaktivált állapotba kényszerítik az idegrendszerünket és az érzékszerveinket is.

Mindemellett pontosan tudjuk, hogy milyen erős a koncentráció kényszerük azoknak, akik a munkájukból kifolyólag, vagy a most felnövekvő egész generáció számára kedvtelésből a számítógép előtt ülnek naphosszat. A fiatalok pedig headseten és fülhallgatón keresztül bömböltetik a durva zajként is felfogható kedvenc zenéiket.

Nem lehet nem észrevenni, hogy ma már csak keveseket elégít ki a régi filmek lassú, elmélyült, gondolkodásra késztető világa, vagy a kedves gyerekkori meséink, amelyek az új generáció tagjait kifejezetten untatják, mert tudatosan hozzá lettünk szoktatva a vizuális agresszió felfokozott és intenzív látványvilágához. Sőt függővé lettünk téve a gondosan kiválasztott képi- és hangi pszeudovilághoz – már lassan csak 3D-ben izgalmas a világ –, amelyek mesterségesen generálják azokat a magas hőfokú érzelmeket, amiktől a szintén tudatosan megkomponált képek „beleégnek a retinánkba” a sikolyok és rémisztő hangok pedig „beleülnek a fülünkbe” és megtapadnak az emlékeink szövetében”. Azt is nyilván észrevette már mindenki, hogy a legtöbb adón 20-25 percenként benyomják a reklámblokkot, amelyet tudatosan két-háromszoros hangerővel sugároznak, hogy ezáltal törjék át az idegrendszer ingerküszöbét és hatoljanak be szinte erőszakosan a nem kívánt információkkal. S már kész is a tökéletes tudatmanipulációs eszköz, amely a mai gyerekek és felnőttek életét különösen aggasztó mértékben hálózza be!

Bízunk benne, hogy sokak segítségére lesz majd ez az újabb gyógyító eljárás, amellyel a hallásunkra vigyázhatunk tudatosan, vagy javíthatunk az esetleges hallásromláson egy olyan korban és életkörnyezetben, amely észrevétlenül folyamatosan rombol bennünket!

Szeretettel

Dr. Czeizel Beatrix és Greskó Anikó

Ára: 3500 Ft

Megrendelhető a +36/20 9828321-es számon vagy a rendeles@csillagnemzetsegek.hu címen.

Borítókép: Szabados Emese

Zene: Christopher Lloyd Clarke, RoyaltyFreeMeditationMusic.com és a Pond5.com által értékesített zenei elemek és effektek

(Szívből kérünk mindenkit, hogy tisztelje meg a munkánkat azzal, hogy megvásárolja az eredeti példányokat és nem készít, illetve nem fogad el másolatot a meditációs CD-ink anyagaiból!

Köszönettel)